Τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου το απόγευμα οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτικοί του τμήματος της Έδρας του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Νάουσας συμμετείχαν στο πατροπαράδοτο έθιμο της Αποκριάς: “Γενίτσαροι και Μπούλες”, ακολουθώντας, όπως συνηθίζεται, το μπουλούκι στις γειτονιές της πόλης, πίνοντας κρασί και χορεύοντας. Το έθιμο αυτό, που κρατάει από τα χρόνια της Τουρκοκρατίας, αναβιώνει κάθε χρόνο θυμίζοντας το θάρρος και τη γενναιότητα των πολιτών της Νάουσας.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





