Στην τελική ευθεία για να μεταφέρει μόνος του τα απορρίμματα είναι ο δήμος Βέροιας. Με τις αγορές οχημάτων τα τελευταία χρόνια ο δήμος έχει δημιουργήσει έναν στόλο οχημάτων και είναι έτοιμος να εκδώσει πινακίδες για να ξεκινήσει τη διαδικασία. Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την Τετάρτη θα αποφασιστεί η παραχώρηση των οχημάτων στον ΦΟΔΣΑ για τα τυπικά των αδειών κυκλοφορίας, ώστε να επιτευχθεί οικονομία στο κόστος της μεταφοράς.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







