Όμορφη η πρωτοβουλία του προέδρου της τοπικής κοινότητας Αγγελοχωρίου κ. Ευθύμιου Σπαθόπουλου να διοργανώσει την περασμένη Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, για πρώτη φορά, χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, που περιλάμβαναν τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δένδρου και πολλές εκπλήξεις για τους μικρούς και μεγάλους κατοίκους της κοινότητας. Και του χρόνου με υγεία σε όλους τους Αγγελοχωρίτες!

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







