Όχι, δεν είναι αυτοκίνητο έτοιμο για… εκτόξευση, αλλά ένα διαφορετικό χριστουγεννιάτικο ‘δέντρο’ που ετοιμάζει το διαλυτήριο οχημάτων του αγαπητού μας φίλου Τάσου Μπακαλιού στον άξονα Α2 του δρόμου Βέροιας-Νάουσας. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία μας, κύριο συνθετικό του ‘δέντρου’ θα είναι ένα… αυτοκίνητο, που ήδη έχει πάρει… θέση και περιμένει τις επόμενες παρεμβάσεις, ώστε να προσιδιάζει κατάτι σε χριστουγεννιάτικο δέντρο! Αναμένουμε.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







