Η συνέχιση του έργου της γέφυρας Κούσιου θα απασχολήσει για μια ακόμη φορά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, την ερχόμενη Τετάρτη. Το δίλημμα που τίθεται είναι το αν η συνέχιση της κατασκευής της γέφυρας θα γίνει με την υπάρχουσα μελέτη ή μετά από σύνταξη νέας. Με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Άρη Λαζαρίδη να εστιάζει στην εισήγησή του σε παλιά και νέα δεδομένα που συγκλίνουν στο ότι το έργο θα γίνει ταχύτερα με νέα στατική μελέτη και νέα εργολαβία.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







