Μια πόλη που έγινε για τα αυτοκίνητα και όχι για τους πολίτες της, με τις άδειες των ίδιων των πολιτών της. Αυτό μαρτυρά η φωτογραφία μας, αποτέλεσμα εξεύρεσης μιας σπάνιας θέσης στάθμευσης στο κέντρο της Βέροιας, με το εξ αριστερών αυτοκίνητο να κλείνει 100% τη δυνατότητα διέλευσης του πεζού, οδηγώντας τον στο οδόστρωμα, με όποιους κινδύνους. Η πρόληψη και η προνοητικότητα πρέπει να είναι χαρακτηριστικά των οδηγών, είτε όταν οδηγούν είτε όταν παρκάρουν. Οι κίνδυνοι πολλοί, όπως και οι σκοτούρες, που οδηγούν κόσμο και κοσμάκη σε απροσεξίες. Θεός να φυλάει. Αλλά και συν Αθηνά…

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







