Μια πανέμορφη βρυσούλα δημιουργήθηκε στον πεζόδρομο της Μπιγκάνου από τον δήμο, ενώ ο ιδιοκτήτης του παρακείμενου καταστήματος κ.Καζεπίδης (στη φωτογραφία μας με τον άρχοντα… Τζόρμπα!) φρόντισε να καλλωπίσει τη γωνιά με όμορφα λουλούδια και ένα δένδρο. Αμ δε που θα γλίτωναν από τους κάφρους, που έσπασαν τη βρύση και κατέστρεψαν το δένδρο και τα λουλούδια. Ελπίζουμε ότι η δημοτική αρχή θα αποκαταστήσει τη ζημιά και θα ξεκινήσει τη διαδικασία τοποθέτησης καμερών ασφαλείας στους ανοικτούς δημοτικούς χώρους, ώστε κάποια στιγμή αυτό το τσούρμο των αλητήριων να λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







