Διήμερο συναυλιών της Ελευθερίας Αρβανιτάκη εξασφάλισε η ΚΕΠΑ για τις 21 και τις 22 Δεκεμβρίου στον Χώρο Τεχνών. Η προηγούμενη εμφάνιση της ερμηνεύτριας στη Βέροια ήταν τον Ιούνιο του 2013 στο θέατρο Άλσους, το οποίο γέμισε και επειδή κάτι τέτοιο θα συμβεί και στο Χ¨ωρο ΤΕχνών, θα γίνει διπλή παράσταση για να μπορέσουν να την ακούσουν όλοι οι φίλοι της.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







