Την αυτοτέλειά του νοσοκομείου Νάουσας, κάτι που κατάφερε ο υπουργός από την Πέλλα Γιώργος Καρασμάνης για τα Νοσοκομεία Έδεσσας και Γιαννιτσών (ως παραμεθόριας περιοχής), ζητά και επιδιώκει το σωματείο εργαζομένων του νοσοκομείου Νάουσας. Ζητούν στήριξη του αιτήματός τους από τους βουλευτές, τον αντιπεριφερειάρχη και τον δήμαρχο Νάουσας, ενώ θα θέσουν το θέμα στον αναπληρωτή υπουργό Υγείας κ. Γρηγοράκος που θα βρίσκεται σήμερα Πέμπτη στη νοσηλευτική ημερίδα στη Βέροια.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







