Ιδιαίτερα αυστηρός ήταν ο Γιώργος Ορφανίδης ως μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, στην πρόσφατη συνεδρίαση για τα τραπεζοκαθίσματα και την ανάκληση αδειών. Ο κ. Ορφανίδης μίλησε για παραβάσεις κατά του δικαιώματος ελεύθερης διέλευσης των πολιτών από τα πεζοδρόμια. «Δεν ανέχομαι αυτήν την εικόνα της πόλης με τα παράνομα τραπεζοκαθίσματα. Η οριοθέτηση πρέπει να τηρείται αυστηρά στους κοινόχρηστους χώρους», σημείωσε με έμφαση, ζητώντας σαφείς και κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις τήρησης της νομοθεσίας.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







