Ιδιαίτερα αυστηρός ήταν ο Γιώργος Ορφανίδης ως μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, στην πρόσφατη συνεδρίαση για τα τραπεζοκαθίσματα και την ανάκληση αδειών. Ο κ. Ορφανίδης μίλησε για παραβάσεις κατά του δικαιώματος ελεύθερης διέλευσης των πολιτών από τα πεζοδρόμια. «Δεν ανέχομαι αυτήν την εικόνα της πόλης με τα παράνομα τραπεζοκαθίσματα. Η οριοθέτηση πρέπει να τηρείται αυστηρά στους κοινόχρηστους χώρους», σημείωσε με έμφαση, ζητώντας σαφείς και κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις τήρησης της νομοθεσίας.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







