Παρακολουθείστε video με δηλώσεις του υπουργού Μακεδονίας-Θράκης κ. Ορφανού, του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη, του δημάρχου Βέροιας κ. Βοργιαζίδη, καθώς και της δημοτικής συμβούλου της αδελφοποιημένης πόλης Ούζιτσε (Σερβία) με τη Βέροια κ. Βάσοβιτς, για τα 102α ελευθέρια της πόλης. Η κ. Βάσοβιτς αναφέρεται, σε σχετική μας ερώτηση, για τους παραδοσιακούς δεσμούς Ελλάδας και Σερβίας.

Οι λιλιπούτειοι μαθητές του Παιδικού Σταθμού Άνω Ζερβοχωρίου σε ρόλο μικρών κηπουρών
Οι μικροί μαθητές της Ειρηνούπολης απόλαυσαν το ηλιόλουστο πρωινό στην καταπράσινη αυλή τους φυτεύοντας λουλούδια και αρωματικά φυτά στα πολύχρωμα







