Μια πολύ όμορφη γιορτή, με θέμα την υγιεινή διατροφή και την άσκηση, διοργάνωσε την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου,παγκόσμια ημέρα διατροφής, το δημοτικό σχολείο Μονοσπίτων-Χαρίεσσας και η διευθύντρια του κ.Αθηνά Κουτσογιάννη, με χορηγό τον “Φούρνο Θανασούλη”.Στο προαύλιο του σχολείου ο Θέμης Θανασούλης δίδαξε στα πιτσιρίκια την τέχνη του ζυμώματος, ενώ στις αίθουσες του διοργανώθηκε έκθεση των μαθητών με θέμα την υγιεινή διατροφή. Για το πόσο απαραίτητη είναι η άθληση στα παιδιά αναφέρθηκε ο γυμναστής κ. Σγούρδας. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο αντιδήμαρχος Νάουσας κ.Δάγγας, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κ.Διαμαντόπουλος, σχολικοί σύμβουλοι, δάσκαλοι, οι γονείς των μαθητών.Δείτε video και φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







