Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Εκ νέου σκέψεις για αξιοποίηση των ιαματικών πηγών του Κοπανού

Επαναφέρει η δημοτική αρχή Νάουσας την πρόταση της δημαρχίας Σιδηρόπουλου στα Ανθέμια για αξιοποίηση του ιαματικού πεδίου που υπάρχει, κατά την άποψη του πρώην δημάρχου Ανθεμίων, στην περιοχή του Αγίου Νικολάου Κοπανού. Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου θα συμμετάσχουν στον σύνδεσμο δήμων με ιαματικές πηγές ο κ. Σέπκας και η κ. Λαζαρίδου. Ενστάσεις για το ζήτημα εξέφρασε ο τέως δήμαρχος Νάουσας κ. Καραμπατζός, λέγοντας ότι το νερό που υπάρχει σήμερα είναι θερμοκρασίας 17 βαθμών και χρειάζεται να θερμανθεί για να φτάσει σε κατάλληλη θερμοκρασία, ενώ και η ροή του είναι ελάχιστη για τέτοια χρήση.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων

«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]