Το θέμα των παιδικών σταθμών συνολικά (τροφεία, ελλείψεις κ.λπ.) πρότεινε να έλθει στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Γιώργος Μελιόπουλος. Αυτό έγινε την περασμένη Δευτέρα, η δε επόμενη συνεδρίαση είναι την ερχόμενη Δευτέρα. Είναι προφανές ότι το θέμα δεν προλάβαινε να εισαχθεί στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης, φρονούμε όμως ότι μία συζήτηση για τους παιδικούς σταθμούς με ευρεία συμμετοχή μόνο καλό θα κάνει. Αρκεί φυσικά να υπάρχει καλή προαίρεση από όλες τις πλευρές, εντός και εκτός συμβουλίου, κι όχι απεραντολογίες και εντυπωσιασμοί λόγω ακροατηρίου.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







