Την Παρασκευή 29 Αυγούστου ήταν έτοιμο το πρώτο επεισόδιο της πολλά υποσχόμενης σειράς ‘Εκδρομή’, που γυρίστηκε στην Κουτσούφλιανη του Βερμίου. Τη σειρά την παρακολούθησαν τα στελέχη του ΑΝΤ1 αλλά και ο διευθύνων σύμβουλος του ANT1 Production HUB Πέτρος Μπόυτος. Τόσο τα μεγαλοστελέχη του καναλιού όσο και ο Πέτρος Μπούτος δεν έμειναν απλά ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα, έμειναν ενθουσιασμένοι από την εικόνα και το σενάριο, όσο και απο το κλίμα που έφτιαξε η σειρά από το πρώτο επεισόδιο που είδαν. Μάλιστα ο κ. Μπούτος έσπευσε μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook να δώσει τα συγχαρητήρια στον Αλέξανδρο Πανταζούδη που επιμελήθηκε τη σκηνοθεσία λέγοντας χαρακτηρίστηκε: “Super! το πρώτο επεισόδιο. Μπράβο Αλέξανδρε, μπράβο σε όλους”.

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







