Άμεση και… πλήρης ήταν η αντικατάσταση του αναπληρωτή προέδρου της ΔΕΥΑΒ Θωμά Αγγελίνα, μετά την ηχηρή παραίτησή του πριν από λίγες μέρες. Η τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου τοποθέτησε στη θέση του το μέλος της διοίκησης από την πλειοψηφία (με όρους εκλογής 2010) Μιχάλη Σουμελίδη, ο οποίος πριν λίγο καιρό ήταν υποψήφιος με αντίπαλο συνδυασμό της προτίμησης της δημάρχου. Μάλιστα, ο κ. Σουμελίδης γίνεται (έστω μέχρι την επερχόμενη μέσα στον Σεπτέμβριο αλλαγή των διοικήσεων από τη νέα δημοτική αρχή) πρόεδρος και όχι αναπληρωτής πρόεδρος, όπως παρέμεινε για έναν σχεδόν χρόνο ο κ. Αγγελίνας, αφού η νομοθεσία στην οποία αποτάθηκε ο δήμος αποφάνθηκε ότι κακώς καθυστέρησε η αλλαγή του προέδρου μετά την απομάκρυνση του τέως προέδρου κ. Δάσκαλου.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







