Η σκηνή λίγο πριν την έναρξη του τελευταίου δημόσιου απολογισμού του απερχόμενου δημάρχου Νάουσας κ.Τάσου Καραμπατζού, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου. Στο κάτω αριστερό άκρο της φωτογραφίας μας, ο αδέσποτος φίλος μας έχει ανοίξει τις σακούλες σκουπιδιών που έριξαν οι γνωστοί ασυνείδητοι, οι οποίοι κάνουν πάντοτε κριτική επί παντός επιστητού και φυσικά μόνο στους… άλλους. Για αυτή την καφρίλα σίγουρα δεν φταίει η, εκάστοτε, δημοτική αρχή. Δεν φταίνε οι άρχοντες, αλλά οι αρχόμενοι, ειδικά δε σε μια πόλη που θέλει να το παίζει, με ταμπέλες φυσικά, προοδευτική!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







