Ότι θα είναι δήμαρχος όλων των Αλεξανδρινών κι όχι μόνο της πλειοψηφίας και θα έχει συνεργασίες με όλους τους φορείς υποσχέθηκε ο Παναγιώτης Γκυρίνης, στην τελετή ορκωμοσίας της νέας δημοτικής αρχής που έγινε το μεσημέρι της Κυριακής στο κατάμεστο δημαρχείο της Αλεξάνδρειας. Την ορκωμοσία τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης κ. Παντελεήμων και παραβρέθηκαν οι βουλευτές Λάζαρος Τσαβδαρίδης, Απόστολος Βεσυρόπουλος και Γεωργία Μπατσαρά, η αντιπεριφερειάρχης Κώστας Καλαϊτζίδης, o νέος δήμαρχος Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης, o πρώην βουλευτής Μιχάλης Χαλκίδης κ.ά.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







