Την παράνομη εργασία παιδιών την Τρίτη 12 Αυγούστου στο έργο της ανάπλασης στην οδό Ελιάς καταγγέλλει σε επιστολή του το σωματείο οικοδόμων Βέροια, μετά από καταγγελία πολιτών προς το σωματείο. Το σωματείου κινητοποίησε άμεσα τις αρμόδιες αρχές (Επιθεώρηση Εργασίας, τμήμα υγιεινής & ασφάλειας, ΙΚΑ, σωματείο οικοδόμων) οι οποίες ύστερα από νόμιμο έλεγχο διαπίστωσαν ότι στο έργο της ανάπλασης εργάζονταν 3 ανασφάλιστοι εργαζόμενοι και 2 ανήλικα παιδιά κοντά στα 10 έτη!

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







