Και το θέμα του νοσοκομείου απασχόλησε για λίγο τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας τη Δευτέρα. Καταρχήν με το σχόλιο του δημάρχου Τάσου Καραμπατζού αναφορικά με την αποδυνάμωση του αγώνα για τη σωτηρία του μέσα από πρωτοβουλίες που δεν έχουν συμμετοχή (αναφέρθηκε στην πρόσφατη κινητοποίηση του Εργατικού Κέντρου στην οποία συμμετείχαν περίπου 100 άτομα). Και στη συνέχεια, με την πρόταση του δημοτικού συμβούλου Θεόφιλου Τεληγιαννίδη για τη σύσταση μόνιμης επιτροπής από δημοτικούς συμβούλους όλων των παρατάξεων (αλλά και τον ίδιο ίσως, ως περιφερειακό σύμβουλο από 1η Σεπτεμβρίου), με επικεφαλής τον νέο δήμαρχο, με διευρυμένη ευθύνη στα θέματα του νοσοκομείου Νάουσας.

Δήλωση Δημάρχου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων
«Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλες τις μαθήτριες και όλους τους







