Την ορκωμοσία νέου συμβούλου του Τοπικού Συμβουλίου Αγίου Γεωργίου πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης η δήμαρχος Χαρούλα Ουσουλτζόγλου, παρουσία του αντιδημάρχου Βασίλη Παπαδόπουλου. Μετά την παραίτηση της προέδρου Αγίου Γεωργίου Ιωάννας Λιάτσου, τη θέση του προέδρου πήρε ο μέχρι τούδε πλειοψηφών σύμβουλος Χρήστος Βασιλείου και στη θέση του συμβούλου ορκίστηκε ο Θεοφάνης Κουτρουλιάς.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







