Κατά 28% έχει αυξηθεί τα τελευταία επτά χρόνια το ποσοστό των Ελλήνων που ανακυκλώνουν, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. Αυτό καταδεικνύει νέα έρευνα της «Public Issue» που διεξήχθη για λογαριασμό της «WWF Ελλάς». Σύμφωνα με την έρευνα, το ποσοστό των Ελλήνων που ανακυκλώνουν, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, υπολογίζεται σε 86%, ενώ το 2007 κυμαινόταν στο 58%.

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







