Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

«Τρέχω για το Υφάδι, τρέχω για την πόλη μου». Στον Μαραθώνιο της Στοκχόλμης δυο Ναουσαίοι δρομείς!

  Στον τελευταίο  μεγάλο μαραθώνιο της άνοιξης ,τον «36ος  Asics Stockholm Marathon» πήραν μέρος δυο Ναουσαίοι δρομείς,  ο Δρόσος Γκαντός καιο  Γιώργος Καισαρίδης. Συμμετείχαν 21.942 δρομείς από 93 χώρες. Ρεκόρ συμμετοχών για τον συγκεκριμένο αγώνα ενώ τερμάτισαν έγκαιρα  16075 δρομείς  (11952 άνδρες και  4123 γυναίκες). Η διαδρομή του αγώνα ξεκινούσε από το Ολυμπιακό στάδιο ενώ περνούσε από γνωστά μνημεία της πόλης όπως το μεσαιωνικό νησί Gamla Stan με τα βασιλικά ανάκτορα και την παλιά πόλη , το πάρκο Skansen ,τις πολλές γέφυρες της πόλης  και τερμάτιζε μετά από 42 χιλιόμετρα και 200 μέτρα πάλι στο Ολυμπιακό στάδιο. O αγώνας αυτός συγκαταλέγεται μέσα στους 20 καλύτερους μαραθωνίους σύμφωνα με την ARRS.  Μέσα στους 20 δρομείς που έτρεξαν από την χώρα μας ήταν και οι 2 δρομείς της πόλης μας : ο Γιώργος Καισαρίδης τερμάτισε 6ος  Έλληνας με χρόνο 4 ώρες 6 λεπτά  και 22 δεύτερα (6686ος στην γενική κατάταξη)  και ο Δρόσος Γκαντός 12ος  Έλληνας με 4 ώρες 37 λεπτά και 29 δεύτερα (9514ος στην γενική κατάταξη).

  Το σημαντικό για τους δυο τους,που αγωνίστηκαν με το σύνθημα «ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ – ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΑΔΙ» είναι ότι έτρεξαν και τερμάτισαν αφιερώνοντας τον αγώνα στα παιδιά με ειδικές δυνατότητες του “Υφαδιού”, στο πνεύμα των μηνυμάτων του Μαραθωνίου Δρόμου που εδώ και 2500 χρόνια εμπνέει γενιές και γενιές με τα ιδανικά του τις αξίες και τις αρχές του.

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Α.Π.Σ. ΡΩΜΙΟΣ: Συγχαρητήρια στους Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη απονομή της Μαύρης Ζώνης 1ου Dan Jiu Jitsu

Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΡΩΜΙΟΣ εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους αθλητές Αλέξανδρο Σαπουντζή και Αθανάσιο Καραγεώργο για την επίσημη

Διαβάστε περισσότερα »

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη

Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]