Δεν είναι και η καλύτερη η εικόνα που δείχνουν προς τα έξω τα σημεία-γεμιστήρες των αγροτικών βυτίων ανά τον νομό μας. Η εικόνα μας αφορά σημείο έξω από το Νησί, στον κάμπο της Ημαθίας. Φυσικά δεν είναι ό,τι ομορφότερο έχετε δει, ενώ δεν απέχει πολύ από άλλα παρόμοια σημεία. Σε κάθε περίπτωση, το πλύσιμο των βυτίων είναι μια διαδικασία που αφορά τον αγροτικό πληθυσμό και οφείλουμε να το δούμε με ευαισθησία. Με την ίδια όμως ευαισθησία και υπευθυνότητα, οφείλουν να δουν το θέμα και οι αρμόδιοι για τη χωροθέτηση και λειτουργία των χώρων αυτών (προφανώς οι δήμοι). Μπορεί τα βήματά μας προς το εμπρός να μην είναι θεαματικά στον τομέα προστασίας του περιβάλλοντος, ωστόσο πρέπει να αρχίσουμε να λειτουργούμε όπως πρέπει, απέναντι στον τόπο μας, τους εαυτούς μας και τα παιδιά μας. Συνεπώς, οφείλουμε να επιλέγουμε τους χώρους αυτούς όπως και όπου πρέπει, καθώς και να ελέγχουμε τη λειτουργία τους την περίοδο της αιχμής. Να κυριαρχούν στις επιλογές μας λόγοι δημόσιας υγείας, περιβαλλοντικής προστασίας και εντέλει αισθητικής, κι όχι πελατειακοί και καιροσκοπικοί.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







