Ο πρόεδρος του συλλόγου Διαβητικών Ημαθίας ΄Γλυκιά Ισορροπία΄ κ.Ιωαννίδης επέστρεψε από την Αθήνα όπου βρέθηκε ως διοικητικό μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Διαβήτη (ΕΛ.Ο.ΔΙ.). Εκεί επισκέφθηκε το υπουργείο Υγείας και ζήτησε από τον ιδιαίτερο γραμματέα του υπουργού κ. Δαβουρλή να βοηθήσει στην τοποθέτηση ενός διαβητολόγου στην πόλη της Νάουσας, διότι ο μόνος που υπήρχε στην πόλη (εργαζόμενος στο ΙΚΑ) απολύθηκε. Στον δήμο Νάουσας υπάρχουν πάρα πολλοί διαβητικοί και σίγουρα έχουν ανάγκη την αντίστοιχη ειδικότητα.

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ, ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΥΣΑΣ
Γράφει ο Γιώργος Κοτζαερίδης συνέχεια…. Στην πανέμορφη Προύσα. Στο κέντρο της πανέμορφης Προύσας, είχα φροντίσει να κάνω κράτηση σε ένα







