Στην Ελιά βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος. Ο Αθηναίος υποψήφιος, είχε συνάντηση με τοπικούς και κομματικούς παράγοντες. Στη φωτογραφία μας, λίγο πριν τη συνάντηση με τους φορείς, ο κ. Ζαφειρόπουλος με τους (εξ αριστερών) Μιχάλη Παπαδόπουλο (υφυπουργός Υποδομών), Γιώργο Σουμπέκα, Λάζαρο Τσαβδαρίδη, Γεωργία Μπατσαρά, Χρήστο Γιαννακάκη και Στάθη Σαρηγιαννίδη.

Στην λογοδοσία της δημοτικής Αρχής το θέμα για την αξιοποίηση του εγκαταλειμμένου Ξενοδοχείου «Ξενία», στο Σέλι
Από τον επικεφαλής της «Νέας εποχής αλλάΖΟΥΜΕ», Θ. Κορωνά Το ιστορικό του ακινήτου από τον αντιδήμαρχο Α. Τσαχουρίδη και οι







