Στην Ελιά βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος. Ο Αθηναίος υποψήφιος, είχε συνάντηση με τοπικούς και κομματικούς παράγοντες. Στη φωτογραφία μας, λίγο πριν τη συνάντηση με τους φορείς, ο κ. Ζαφειρόπουλος με τους (εξ αριστερών) Μιχάλη Παπαδόπουλο (υφυπουργός Υποδομών), Γιώργο Σουμπέκα, Λάζαρο Τσαβδαρίδη, Γεωργία Μπατσαρά, Χρήστο Γιαννακάκη και Στάθη Σαρηγιαννίδη.

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ, ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΥΣΑΣ
Γράφει ο Γιώργος Κοτζαερίδης συνέχεια…. Στην πανέμορφη Προύσα. Στο κέντρο της πανέμορφης Προύσας, είχα φροντίσει να κάνω κράτηση σε ένα







