Ο υπουργός Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος με την υφυπουργό Υγείας Ζ. Μακρή παρουσίασαν τα αποτελέσματα έρευνας, στην οποία διαπιστώνεται, μεταξύ άλλων ότι: συνολικά το 10,7% του μαθητικού πληθυσμού της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου της χώρας, δηλαδή περίπου 22.000 μαθητές, καπνίζουν. Ανησυχητικό θεωρείται το εύρημα, σύμφωνα με το οποίο στα έξι από τα 10 σπίτια όλων των μαθητών (61,5%) –καπνιστών και μη- καπνίζουν, είτε ο ένας, είτε και οι δύο γονείς.

ΜεΜιαΜατια: Επιμέλεια: Στέργιος Ζυγουλιάνος – Συλλέκτης Φωτογραφιών
Μια σπάνια φωτογραφία που μας μεταφέρει σχεδόν έναν αιώνα πίσω. Στο κέντρο της εικόνας διακρίνεται ο μικρός Κώστας Ταχτσής, ο







