Εκδήλωση με θέμα τη γενοκτονία του ποντιακού Ελληνισμού διοργανώνει τη Δευτέρα 19 Μαΐου στις 7.30μμ ο μορφωτικός σύλλογος ‘Καλλιθέα’, με ομιλητή τον Δημήτρη Καρασάββα.
Στο τέλος της ομιλίας θα προσφερθούν ποντιακά εδέσματα.
Εκδήλωση με θέμα τη γενοκτονία του ποντιακού Ελληνισμού διοργανώνει τη Δευτέρα 19 Μαΐου στις 7.30μμ ο μορφωτικός σύλλογος ‘Καλλιθέα’, με ομιλητή τον Δημήτρη Καρασάββα.
Στο τέλος της ομιλίας θα προσφερθούν ποντιακά εδέσματα.

Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη

Οι εκδηλώσεις των ΛΒ’ Παυλείων πλησιάζουν στην ολοκλήρωσή τους και, όπως κάθε χρόνο, κορυφώνονται με το Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, το