Να “ευχαριστήσουμε” την απερχόμενη δημοτική διοίκηση και τον κ. Βοργιαζίδη, και για τις ενέργειές τους, μεταξύ των πολλών άλλων “υπηρεσιών” τους στον τόπο, για την Εκκλησία του Αγίου Σωσιπάτρου στον Προμηθέα. Ακίνητα συμπολιτών μας απαλλοτριώθηκαν, εξαγγελίες και μεγάλες υποσχέσεις δόθηκαν, δικαιολογίες για την αναποτελεσματικότητα επινοήθηκαν, Εκκλησία στον Προμηθέα ακόμα δεν είδαμε και οι συμπολίτες μας σε μια περιοχή πολλών χιλιάδων κατοίκων ζούνε χωρίς Ιερό Ναό. “Εύγε”!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







