Ως ‘κόκκινη γραμμή’ χαρακτήρισε, στον χαιρετισμό του κατά την διάρκεια της τελετής των εγκαινίων της μονάδας του ΟΚΑΝΑ, ο δήμαρχος Νάουσας κ. Τάσος Καραμπατζός, την υποβάθμιση του Νοσοκομείου Νάουσας, τονίζοντας την αναγκαιότητα παραμονής και λειτουργίας των 6 βασικών κλινικών. Προηγουμένως ο κ. δήμαρχος είχε παραδώσει στην υφυπουργό Υγείας κ. Μακρή τον φάκελο με το υπόμνημα του δήμου για το Νοσοκομείο της Νάουσας. Δείτε σχετικό video.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







