Το 2ο Γυμνάσιο Νάουσας, στις 5-11 Μαΐου οργανώνει στον χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Νάουσας την έκθεση του πολιτιστικού του προγράμματος με θέμα «Ο Μύθος και η Τέχνη ανθίζουν». Εκτίθενται τα έργα των παιδιών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα (διακοσμημένα αγγεία από γύψο, στεφάνια, κολάζ και άλλες κατασκευές) με θέμα τις απεικονίσεις φυτών και δένδρων στην αρχαία ελληνική τέχνη και μύθους, στους οποίους άνθη, δένδρα ή φυτά παίζουν σημαντικό ρόλο.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





