Ενθουσιασμένοι επέστρεψαν οι 56 μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Νάουσας από την 4ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναύπλιο (10-13 Απριλίου) με αρχηγό τον Κ. Σκόδρα και συνοδούς τις Α. Μώκα και Θ. Τρύφων. Περιηγήθηκαν σε τόπους με παγκόσμιο ιστορικό και αρχαιολογικό ενδιαφέρον και αποκόμισαν πλήθος γνώσεων και νέων παραστάσεων. Συγκεκριμένα επισκέφθηκαν τις Θερμοπύλες, τον ισθμό της Κορίνθου, τις Μυκήνες, το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, το κάστρο του Παλαμηδιού, ιστορικά κτήρια του Ναυπλίου, το Τολό. Στην επιστροφή είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και στο νέο μουσείο. Επέστρεψαν στη Νάουσα με τις καλύτερες εντυπώσεις και τις πιο ευχάριστες αναμνήσεις.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





