«Το Φως της Ανάστασης να φωτίσει τις ψυχές μας. Το Μήνυμα της Αγάπης και της Αλληλεγγύης να αγγίξει τις καρδιές μας. Με περισσότερο Φως και Αισιοδοξία για όλους. Εύχομαι σε κάθε οικογένεια της Ημαθίας, καλή Ανάσταση, με Υγεία και Ευτυχία!»
«Το Φως της Ανάστασης να φωτίσει τις ψυχές μας. Το Μήνυμα της Αγάπης και της Αλληλεγγύης να αγγίξει τις καρδιές μας. Με περισσότερο Φως και Αισιοδοξία για όλους. Εύχομαι σε κάθε οικογένεια της Ημαθίας, καλή Ανάσταση, με Υγεία και Ευτυχία!»

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,