Επικοινωνήσαμε, πριν από λίγο, με τον Ποιμενάρχη μας, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμονα, αναφορικά με τη λειτουργία που τέλεσαν καθολικοί επίσκοποι στο “Βήμα” του Αποστόλου Παύλου, στη Βέροια, το πρωί του Σαββάτου 5 Απριλίου (σε λίγο θα σας δώσουμε και σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε ο δήμος Βέροιας). Ο Σεβασμιώτατος μάς διευκρίνισε ότι ο χώρος δεν είναι Ναός, ενώ δεν ζητήθηκε, ούτε και δόθηκε από τη Μητρόπολη σχετική άδεια για την τέλεση καθολικής λειτουργίας.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







