Στις 7 Απριλίου και με τους ίδιους όρους των προηγούμενων προκηρύξεων θα γίνει ο τρίτος και τελευταίος διαγωνισμός της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης δήμου Νάουσας Α.Ε. για την εκμίσθωση του δημοτικού περιπτέρου ‘Κιόσκι’. Θυμίζουμε ότι οι δύο προηγούμενοι διαγωνισμοί κηρύχθηκαν άγονοι, παρά το ότι αρκετοί ενδιαφερόμενοι προμηθεύτηκαν τον φάκελο της προκήρυξης. Αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον ιδιωτών και στον τρίτο διαγωνισμό, το δημοτικό συμβούλιο θα κληθεί να αποφασίσει για το μέλλον του τουριστικού περιπτέρου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα διερευνηθεί η δυνατότητα απευθείας ανάθεσης, διαφορετικά το ‘Κιόσκι’ θα λειτουργήσει εκ νέου από την ΕΤΑ (πρώην ΔΕΤ).

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







