Λόγω έλλειψης απαρτίας αναβλήθηκε για την ερχόμενη Δευτέρα η τακτική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας. Στις 6.30 το απόγευμα της Τετάρτης (ώρα έναρξης 6μμ) υπήρχαν στην αίθουσα 19 δημοτικοί σύμβουλοι, ενώ για τη συμπλήρωση απαρτίας έπρεπε να υπάρχουν 21. Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ανακοίνωσε την αναβολή της συνεδρίασης, παρά την προτροπή της δημάρχου να περιμένουν κάποιους δημοτικούς συμβούλους που δήλωσαν ότι θα αργοπορήσουν.

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες
Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς







