Ένας ακόμη καλός φίλος τη Βέροιας και της Ημαθίας, ο οποίος διετέλεσε ως τελευταίος υποδιοικητής του Β΄ΣΣ και τους τελευταίους μήνες βρισκόταν στο ΓΕΕΘΑ, ο Υποστράτηγος κ. Δαγγόπουλος, αποστρατεύθηκε μετά τις πρόσφατες κρίσεις του ΚΥΣΕΑ. Και στον αγαπητό μας Στρατηγό να ευχηθούμε επίσης να διάγει πάρα πολλά χρόνια στον πολιτικό του βίο και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην πατρίδα και χωρίς στολή.

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,







