Στο παραδοσιακό κτίριο “Μούγγρη”, στην πλατεία της “Πουλιάνας” χόρεψαν την Καθαρά Δευτέρα μπουλούκι του Ομίλου Γενίτσαροι και Μπούλες, ενώ το δ.σ του συλλόγου “Αριστοτέλης” φίλεψε τους παρευρισκόμενους την πατροπαράδοτη φασολάδα, συνοδεία τοπικού οίνου! Και του χρόνου στον φίλο Γρηγόρη Αντιφάκο και τα άλλα μέλη του δ.σ του “Αριστοτέλη”, να είναι πάντα γεροί και να προσπαθούν για την πόλη.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







