Στον εσπερινό της συγχωρήσεως, το απόγευμα της Κυριακής των Αποκριών, χοροστάτησε ο νέος Μητροπολίτης Κίτρους, Σεβασμιώτατος Γεώργιος Χρυσοστόμου. Ο επί 20 χρόνια πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης μας με συγκίνηση περιέγραψε την αγάπη του για τη Νάουσα και την πόλη, τονίζοντας ότι αφήνει πίσω του φίλους. Την συγχωρετική ευχή διάβασε στους πιστούς, εν όψει της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Παντελεήμονας, ενώ οι πιστοί που γέμισαν τον Μητροπολιτικό Ναό της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος πήραν την ευχή του νέου Μητροπολίτη Κίτρους, ο οποίος άκουσε ομόφωνα το άξιος. Και από εμάς άξιος Σεβασμιώτατε κ. Γεώργιε.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







