Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βελβεντού επισκέφθηκαν το πρωί της Τρίτης 44 μαθητές της Ομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του 3ου Γυμνασίου Νάουσας, μαζί με 4 καθηγητές τους, στο πλαίσιο του προγράμματός τους. Εκεί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα «Δάσος – Κιβωτός ζωής», σχετικό με το δάσος των Πιερίων. Οι μαθητές επισκέφθηκαν το βουνό, όπου μελέτησαν τη βλάστηση, τα πετρώματα και γενικά το φυσικό περιβάλλον. Επίσης στην επιστροφή είχαν μια σύντομη στάση στην Κοζάνη, που γιορτάζει με το δικό της τρόπο τις Αποκριές.

Για την ενίσχυση των αθλητριών του συλλόγου ΑΠΣ ΒΕΡΟΗ Βέροιας η συναυλία των αδελφών Τσαχουρίδη
Μια ξεχωριστή μουσική βραδιά με έντονο κοινωνικό και αθλητικό χαρακτήρα διοργανώνει ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΒΕΡΟΗ Βέροιας. Η συναυλία θα





