Αυτή η αθλιότητα εξελίσσεται καθημερινά στην πλατεία του δημαρχείου της Νάουσας. Στον υποτιθέμενο πεζόδρομο που οδηγεί στην Παναγούλη είναι παρκαρισμένα παράνομα αυτοκίνητα. Το θράσος των ιδιοκτητών τους μάλιστα είναι τέτοιο που δεν αφήνουν να περάσει ούτε καν ένα αναπηρικό αμαξίδιο ή ένα παιδικό καρότσι. Η ίδια αθλιότητα ισχύει και στην πλατειούλα, ακριβώς κάτω από το γραφείο του δημάρχου. Αυτοκίνητα (πολλές φορές δημοτικών συμβούλων) πάνω στο πεζοδρόμιο, ενώ η έξοδος προς τα Γαλάκεια μονίμως κλειστή από παρκαρισμένο όχημα! Ας λάβει τα μέτρα της η δημοτική αρχή και μάλιστα για ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα που το έχει κυριολεκτικά μπροστά στην… αυλή της!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







