Ο αναπληρωτής Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΒ Βασιλείου Πέτρος, η Διοίκηση της Επιχείρησης και το Σωματείο Εργαζομένων στην ΔΕΥΑΒ, συγχαίρουν και τιμούν το Στέλεχος της Επιχείρησης Δημήτριο Ταχματζίδη, ο οποίος κατά τις εκλογές του 39ου Συνεδρίου της ΓΣΕΕ εκλέχθηκε ως Γραμματέας Οικονομικού της ΓΣΕΕ. Του εύχονται καλή θητεία και καλή επιτυχία στο έργο το οποίο έχει αναλάβει.

ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΟΚΑ -ΒΙΚΕΛΑ” ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΤΟ “ΜΗΤΙΓΚ- ΣΤΙΒΟΥ ” ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ-ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20-6-2026 στο Άργος Ορεστικό το” γκραν-πρι” στίβου με την επωνυμία “Ορέστεια” για 17η χρονιά. Στους αγώνες συμμετείχαν







