Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Νέο ΔΣ στον ΣΗΠΕ: Μήνυμα ενότητας και συνέχειας από τη νέα διοίκηση

Επανεξελέγη πρόεδρος για 3η θητεία
ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος από την «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20/6/2026, στο αμφιθέατρο της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, η εκλογοαπολογιστική συνέλευση του ΣΗΠΕ (Σύνδεσμος Ημερήσιου Περιφερειακού Τύπου), κατά την οποία αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου.
Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης εξελέγη ο Γιώργος Μιχαλόπουλος, ενώ αμέσως μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής: Πρόεδρος: Γιώργος Μιχαλόπουλος («ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας), Αντιπρόεδρος: Παρασκευάς Περάκης («Χανιώτικα νέα») Γενικός Γραμματέας: Γιάννης Κουτσολιόντος («ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ» Ιωαννίνων) Ταμίας: Σταύρος Φανφάνης («ΧΡΟΝΟΣ» Κομοτηνής) Κοσμήτορας: Δημήτρης Πλεμμένος («ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Καλαμάτας).
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι: Νάντια Σαμαρά («ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» Αγρινίου), Δημήτρης Καρεκλίδης («ΜΑΓΝΗΣΙΑ» Βόλου) και Γιάννης Χριστόπουλος («ΠΡΩΙΝΗ ΓΝΩΜΗ», Αχαΐας).
Μετά τη συγκρότηση σε σώμα, ο επανεκλεγείς Πρόεδρος Γιώργος Μιχαλόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στη σημερινή εκλογική διαδικασία. Το αποτέλεσμα με συγκινεί βαθιά, γιατί το εκλαμβάνω ως αναγνώριση μιας κοινής πορείας, μιας κοινής προσπάθειας και ενός κοινού αγώνα για έναν ισχυρό, ανεξάρτητο και ουσιαστικά παρεμβατικό ΣΗΠΕ. Τα χρόνια που πέρασαν δώσαμε μαζί δύσκολες μάχες. Πετύχαμε πολλά, αλλά γνωρίζουμε όλοι ότι έχουμε ακόμη περισσότερα μπροστά μας. Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε αποτελεί κυρίως ευθύνη. Ευθύνη να συνεχίσω να υπηρετώ τον Σύνδεσμο με την ίδια αφοσίωση, την ίδια ανεξαρτησία και την ίδια πίστη στις δυνατότητες του περιφερειακού Τύπου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία, ανεξαρτήτως επιλογής. Δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Υπάρχει μόνο ένας κοινός στόχος: ένας ΣΗΠΕ πιο δυνατός, πιο σύγχρονος και πιο χρήσιμος για όλα τα μέλη του. Σας ευχαριστώ για την τιμή, για τη στήριξη και κυρίως για την εμπιστοσύνη σας. Συνεχίζουμε μαζί».

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Προκήρυξη θέσης εργασίας από τον «Έρασμο» για την ειδικότητα Κοινωνικού Λειτουργού

Προκηρύσσεται η πρόσληψη εργαζομένου/ης, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου – πλήρους απασχόλησης ενός/μιας Κοινωνικού/ης Λειτουργού, που θ’ απασχοληθεί

Διαβάστε περισσότερα »

Βιωματική επιμόρφωση στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας: «Μιλώντας από τον Ενήλικα»

Την Τετάρτη, 17 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας βιωματική επιμόρφωση με θέμα «Μιλώντας από τον Ενήλικα – Συναλλακτική

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]