Μετά από δέκα έξι χρόνια η δύναμη της Δημοτικής Αστυνομίας Βέροιας ενισχύεται με νέο προσωπικό, με δύο νέους δημοτικούς αστυνόμους, έναν άνδρα και μία γυναίκα, που ορκίστηκαν χθες Τετάρτη 18 Μαρτίου ενώπιον του Δημάρχου, Κώστα Βοργιαζίδη. Με αφορμή την ανάληψη των νέων τους καθηκόντων, ο Δήμαρχος τους ευχήθηκε καλή αρχή και καλή σταδιοδρομία, τονίζοντας ότι έρχονται να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες του Δήμου.

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







