Συναυλία πιάνου από μαθητές του Δημοτικού Ωδείου της ΚΕΠΑ Δ. Βέροιας και συγκεκριμένα της τάξης του Θανάση Γοβατζιδάκη, θα δοθεί την Δευτέρα 18 Μαΐου, στις 6.00μμ, στην Αντωνιάδειο Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στην αίθουσα «Οδυσσέας Γωνιάδης».
Η συναυλία με τίτλο «Ο κήπος με τα δύο χρώματα» αναφέρεται σε μία αντιπολεμική ιστορία για τη φιλία και την ειρηνική συνύπαρξη των λαών, μέσα από την παιδική ψυχή.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





