Χθες νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης(22/4/2026) παρατεταμένος ήχος από γυαλιά έκανε διερχόμενους και κατοίκους της οδού Βενιζέλου στο κέντρο της Βέροιας να αναρωτηθούν από που προέρχεται. Ήταν το γερανοφόρο όχημα που άδειαζε τις «καμπάνες» ανακύκλωσης γυαλιού και συγκεκριμένα αυτήν στην είσοδο του πεζοδρόμου της Τσούπελη, απέναντι από τα γραφεία του «ΛΑΟΥ». Εντυπωσιακή η φωτογραφία που μας έστειλε περίοικος από ψηλά. Πάντως με την ευκαιρία δόθηκε απάντηση σε κάποιους που συχνά ρωτούσαν αν γεμίζουν οι «καμπάνες» και κυρίως αν αδειάζουν!

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







