Κάνε το καλύτερο για την πόλη σου απέναντι στα ζητήματα καθημερινότητας
Σε ένα ακόμα βήμα με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη του διαύλου
επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και Δημοτών προχωρά ο Δήμος Βέροιας. Τα e-αιτήματα που μπορούν να υποβάλλουν
οι δημότες μέσω της εφαρμογής app ηλεκτρονικά, αφορούν θέματα καθημερινότητας του πολίτη του
Δήμου Βέροιας και αποτελούν ένα αξιόπιστο σύστημα επικοινωνίας.
Μέσω του συστήματος «e-Αιτήματα Δημοτών» ο χρήστης μπορεί
να υποβάλλει την ερώτηση ή το αίτημά του που θα μεταφερθεί στην αρμόδια
υπηρεσία του Δήμου Βέροιας, ενώ θα μπορεί να ενημερώνεται μέσω e-mail για την πρόοδο της διαδικασίας.
Η εφαρμογή έρχεται για να καλύψει αιτήματα τα οποία
σχετίζονται με προβλήματα καθημερινότητας (αδέσποτα, συλλογή αποβλήτων, κάδοι
αποβλήτων, αθλητικοί χώροι, δημοτικός φωτισμός, οδοποιία, κοινόχρηστοι χώροι,
καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων, πράσινο, παιδικές χαρές, κοιμητήρια). Ταυτόχρονα
έχει τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρά με τους υπαλλήλους του δήμου, παρέχοντάς
τους τη δυνατότητα πρόσθετων πληροφοριών όταν χρειάζεται.
Ο δημότης μπορεί να υποβάλλει το αίτημά του ακολουθώντας τα παρακάτω
βήματα:
1.
«Κατεβάζει»
την εφαρμογή του Δήμου Βέροιας στις εξής διευθύνσεις:
iOS
android
2.
Επιλογή
«Αναφορά προβλήματος».
3.
Φωτογραφίζει
το πρόβλημα και το αναφέρει.
4.
Σημειώνει
την ακριβή τοποθεσία στους χάρτες της google ή αναφέρει τη διεύθυνση ολογράφως στο πεδίο «Διεύθυνση».
5.
Το
αίτημα έχει δρομολογηθεί αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα του δήμου.
6.
Ενημερώνεται
μέσω e-mail για
την πρόοδο του αιτήματος μέχρι αυτό να επιλυθεί.
Άμεση Επικοινωνία
Στα υπάρχοντα αιτήματα που υποβάλλονται, υπάρχει η δυνατότητα
επιπλέον σχολίων και πληροφορίων που θα βοηθήσουν το προσωπικό του Δήμου να τα
επιλύσει πιο γρήγορα.
«Η εφαρμογή δίνει στους
πολίτες τη δυνατότητα, μέσω ενός δυναμικού και προσαρμόσιμου σύγχρονου
περιβάλλοντος, να υποβάλλουν ερωτήσεις, παράπονα και να αναφέρουν προβλήματα στον
Δήμο» τονίζει ο
Δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης.
«Με τη χρήση ενός
εξελιγμένου συστήματος διαχείρισης ροής εργασίας γίνεται αυτόματη ανάθεση
αιτήματος στο αρμόδιο Τμήμα του Δήμου, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία
επίλυσής του» επισημαίνει
ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Πολιτικής &
Καινοτομίας, Καλλίστρατος Γρηγοριάδης.