Με Βαβέλ που προσπαθούν να μάθουν να μιλούν την ίδια γλώσσα φαίνεται ότι είναι ο ενοποιημένος ΕΦΚΑ. Στο πρώην κατάστημα του ΙΚΑ Βέροιας μετά την ενσωμάτωση του ΤΕΒΕ και ΤΣΜΕΔΕ και την εγκατάσταση των πρώην υπαλλήλων τους, καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα συστήματα και δεδομένα. Το κακό είναι ότι ήδη με την κορωνοϊό «ήταν στραβό το κλήμα», με ραντεβού, δύσκολη τηλεφωνική επικοινωνία και αδυναμία πολλές φορές του προσωπικού να ανταπεξέλθει στον τεράστιο όγκο δουλειάς. Φυσικά όλα αυτά έχουν άμεση επίδραση και αποδέκτη τον ασφαλισμένο και τις επιχειρήσεις που προσπαθούν πολλές φορές φιλότιμα να βρουν άκρη στα καθημερινά προβλήματα. Καλές οι δραστικές αποφάσεις για ενσωματώσεις και συγχωνεύσεις, αλλά προϋποθέτουν προετοιμασία και εκπαίδευση των υπαλλήλων, αλλιώς παραπέμπει στην λίγο παραφρασμένη λαϊκή φράση «βούτα και κολύμπα!!!»
Ζήσης Μιχ. Πατσίκας