Πολλοί ήταν αυτοί που δεν μπόρεσαν να κάνουν τις συναλλαγές τους με την Τράπεζα Πειραιώς για πολύ ώρα χθες, αφού αυτό ήταν αδύνατον, λόγω τεχνικού προβλήματος. Δεν υπήρχε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της τράπεζας, ενώ και η ιστοσελίδα της Πειραιώς εμφάνιζε μήνυμα αδυναμίας σύνδεσης χρήστη.
Παράλληλα καμία συναλλαγή δεν ήταν εφικτή στα φυσικά καταστήματα της τράπεζας, ούτε στα ΑΤΜ, ούτε και μέσω των καρτών της τράπεζας Πειραιώς με POS.
Καθησυχάζοντας την ανησυχία των πελατών τους, αναρτήθηκε από την Τράπεζα σχετικό ενημερωτικό μήνυμα για την καθυστέρηση ζητώντας την κατανόηση όλων.
Τελικά το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μετά τη 1.00 το μεσημέρι.