To 4ο διαδικτυακό σεμινάριο της ΕΣΕΕ ανέδειξε τις δυσκολίες και τις προοπτικές που διαμορφώνονται για τις επιχειρήσεις του κλάδου ένδυσης και υπόδησης, κατά τη μετάβαση τους προς τη νέα κανονικότητα μετά την πανδημία. Ανέδειξε όμως και την επέκταση της λειτουργία τους στο ψηφιακό περιβάλλον, στη νέα ψηφιακή αγορά που μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά κερδοφόρα για τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ η πανδημία επιτάχυνε και την μεταστροφή των καταναλωτικών προτύπων προς αυτήν.
Στην Ελλάδα η ένδυση και η υπόδηση είναι δυο δυναμικοί κλάδοι που συνδέονται παράλληλα με την μόδα η οποία έχει αναδείξει δυνατά ελληνικά brand κι έχει περάσει κι αυτή, στην ψηφιακή τεχνολογία.
Ο εμπορικός κόσμος μοιάζει αισιόδοξος μπροστά στις νέες προκλήσεις και είναι έτοιμος να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Αυτό που χρειάζεται είναι η βούληση της κυβέρνησης να σταθεί με επιπλέον εργαλεία δίπλα στο λιανικό εμπόριο.
Ο υπουργός τους διαβεβαίωσε γι αυτό, όμως στην εφαρμογή και στο αποτέλεσμα θα φανούν οι προθέσεις…